BLOG

Buitenreclame-Nippon-express-gevel
mainimg_s

”Wat me aanspreekt aan Nippon Express is hun solide reputatie zonder al te veel op de voorgrond te treden”

Maak kennis met Erik van der Vegt. Een ervaren Customer Service professional die sinds 1 maart zijn expertise verder heeft mogen inzetten bij Nippon Express. In zijn rol als Customer Service Manager heeft hij een toewijding aan het begrijpen van klantbehoeften en het vormgeven van een effectieve strategie.  

 “Ik kwam in contact met Status Pro via LinkedIn, waar ik een interessante vacature voor de functie van Customer Service Manager vond. De beschrijving sprak me direct aan en de locatie was perfect. Met mijn achtergrond in Customer Service leek dit de ideale match voor mij te zijn. 

Het hele traject met Zane heb ik als zeer prettig en vlot ervaren. Hij was altijd goed voorbereid en maakte bepaalde zaken gemakkelijk voor mij, zoals het geven van een kaart met een instructie van de locatie voor onze gesprekken. Dat scheelde een hoop stress. Bovendien heeft Zane veel kennis van de werkwijze bij Nippon Express en kon hij dit helder uitleggen. Onze gesprekken verliepen soepel en hij was open over de zaken binnen de organisatie, zowel positief als negatief. 

Wat me aanspreekt aan Nippon Express is hun solide reputatie zonder al te veel op de voorgrond te treden. Ik had al een positief beeld van het bedrijf voordat ik solliciteerde en de uitdaging om een nieuwe afdeling op te bouwen sprak me aan. 

 Als Customer Service Manager werk ik momenteel aan een customer satisfaction survey (klanttevredenheidsonderzoek). Ik ben begonnen met het in kaart brengen van de klantbehoeften. Tegelijkertijd ben ik nog bezig om de organisatie volledig te begrijpen, gezien mijn recente start bij Nippon Express. 

 Ik zie veel collega’s die hier al lange tijd werken en steeds verder groeien, wat me laat zien dat er mogelijkheden zijn voor mijn eigen groei in de toekomst. Uiteindelijk wil ik de visie bepalen en mijn functie daarop afstemmen. 

Nippon Express heeft duidelijk de rol geschetst en hoewel ik mijn weg moest vinden, heb ik dit als prettig ervaren. In het begin kon ik samen met het management echt de customer servicestrategie vormgeven en dat is waar we naartoe werken. Momenteel ben ik bezig met een survey waarin ik veel mensen spreek over hun ervaringen en ik ben blij dat iedereen beschikbaar is en goed meewerkt. Ik heb binnen mijn rol voldoende vrijheid. 

Voor dit jaar heb ik een aantal doelen gesteld, waaronder het afronden van het klanttevredenheidsonderzoek halverwege het jaar en het voltooien van de visieanalyse tegen het einde van het jaar.” 

Connecting Talent with Opportunity
Ook benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen bij Nippon Express of andere eindklanten? Of ben jij juist op zoek naar professionals binnen de logistiek? Neem vandaag nog contact met ons op via hello@status-pro.nl of bel naar 0172-334011. 

VOOR OPDRACHTGEVERS

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
CONTACT
Raoul Wallenbergplein 23
2404 ND Alphen aan den Rijn

hello@status-pro.nl
0172-334011

Direct contact STEL JE VRAAG AAN THATIANA
Status Pro BV - © 2024
Volg ons via social media