BLOG

Processed with VSCO with e3 preset

Behind the scenes: Fadi Jajji, Shop-in-Shop Manager bij OPPO

Naam: Fadi Jajji
Geboortedatum: 28-03-2001
Woonplaats: Heerhugowaard
Opleiding: Bouwkunde
Functie: Shop-in-Shop Manager
Werkt bij: OPPO

Hoe ben je met Status Pro in aanraking gekomen?
Een vriend  van mij werkte al via Status Pro en vond het persoonlijk contact met Estafano van Aanholt, Managing Director ontzettend fijn. Om deze reden raadde hij mij aan om ook via Status Pro in dienst te komen. Wegens deze reden ben ik sinds november 2019 in dienst bij OPPO via Status Pro.

Hoe ondersteunt Status Pro jou bij jouw carrière?
Status Pro neemt al mijn administratieve zaken uit handen.

Wat houdt het werk van een Shop-in-Shop Manager in?
Als Shop-in-Shop Manager manage ik, met behulp van het telecomteam van MediaMarkt en de accountmanager van OPPO, alles omtrent OPPO in de MediaMarkt. Hierbij gaat het om het regelen van voorraad, onderhouden van de tafel en natuurlijk de naamsbekendheid vergroten.

Waarom heb je voor dit beroep gekozen?
Sinds kleins af aan houd ik al van smartphones en dan voornamelijk van de onbekende merken. Dus toen ik hoorde dat er een vacature open stond bij OPPO, hoefde ik niet twee keer bij na te denken!

Wat maakt jou zo succesvol in wat je doet?
Individueel gezien probeer ik van mijn fouten te leren en daardoor mezelf te verbeteren. Ook betrek ik het MediaMarkt team bij mijn doelen om samen tot het beste resultaat te komen.

Hoe ziet de gemiddelde dag als een Shop-in-Shop Medewerker eruit?
Als eerst wordt er op de werkvloer samen met het MediaMarkt team gesproken over de doelen van de dag. Vervolgens zorg ik ervoor dat de tafel er netjes uitziet. Wanneer de deuren openen van de MediaMarkt mag ik aan de slag.

Wat maakt jouw werk zo uitdagend?
OPPO is wereldwijd een ontzettend groot merk, maar in Nederland is het nog opkomend, waardoor veel mensen nog niet bekend zijn met OPPO. Hierdoor vind ik het juist zo leuk en uitdagend om dit merk ook hier in Nederland groter te maken.

Waar haal jij het meeste plezier uit in jouw werk?
Ik vind het leuk om mensen te helpen en van advies te voorzien.

Hoe zorg je ervoor dat je blijft leren?
De fouten die ik maak op mijn werk probeer ik aan te kaarten en te verhelpen. Ook vraag ik vaak om advies aan mijn collega’s die al langer ervaring hebben. Zo leer ik tenslotte veel nieuwe dingen op het gebied van sales en telefoons.

Wat is je ambitie voor de toekomst?
Mijn ambitie ligt in de bouw. Ik wil later architect worden en daarom studeer ik op het moment bouwkunde.

Wat zijn je hobby’s?
In mijn vrije tijd ga ik graag voetballen of skaten met vrienden.

Noem één ding wat op jouw bucketlist staat?
Een reis naar Japan lijkt me heel gaaf! Ik ben al sinds kleins af aan gek op Japanse cartoons en hun eten vind ik ook heerlijk!

Waar ben je het meest trots op?
Toen ik net begon bij OPPO had ik weinig kennis van sales, maar in het half jaar dat ik hier werkzaam ben, heb ik veel geleerd op dit gebied.

Welke tips wil je meegeven aan mede-professionals?
Probeer jezelf altijd te verbeteren en blijf altijd goed communiceren met je mede collega’s.